Jestem absolwentką psychologii (specjalność kliniczna) na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS we Wrocławiu. Ukończyłam także Pedagogiczne Studia Podyplomowe. Obecnie zdobywam dodatkowe kwalifikacje na studiach podyplomowych z zakresu diagnozy i terapii osób ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera oraz innymi całościowym zaburzeniami rozwojowymi.
Jestem praktykiem metody „Kids Skills” (terapia krótkoterminowa dzieci, oparta na Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach) oraz metody „I’m proud of you” (spotkania indywidualne dla rodziców). Posiadam także uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży.
Pracuję z dziećmi, głównie w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym.
Obszary mojej pracy obejmują przede wszystkim diagnozę psychologiczną dzieci (m.in. intelektu, ogólnego rozwoju), psychoedukację, poradnictwo psychologiczne. Prowadzę zajęcia terapeutyczne wspierające rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych, wzmacniające poczucie własnej wartości oraz relaksacyjne. Udzielam psychologicznego wsparcia w trudnych, kryzysowych sytuacjach.
Swoją wiedzę systematycznie poszerzam na kursach i szkoleniach, w obszarach takich jak: interwencja kryzysowa, diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej, praca terapeutyczna z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczym, rozwój psychoseksualny dziecka, rozwój emocjonalny dzieci w wieku przedszkolnym, psychodietetyka, joga integralna.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Dolnośląskim Centrum Zdrowia Psychicznego, Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym, Centrum Badań Psychologicznych i Psychoterapii „Pro Salus”. Udzielałam porad psychologicznych dla seniorów w ramach projektu „Podyplomowe studia trzeciego wieku”. Na co dzień pracuję w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
W pracy istotne jest dla mnie stworzenie przyjemnej atmosfery – pełnej zrozumienia i akceptacji. Ważne, aby podczas spotkań, zarówno dzieci jak i Ich opiekunowie czuli się swobodnie oraz bezpiecznie.
Pracuję zgodnie z Kodeksem Etyczno-Zawodowym Psychologa.