Jestem psychologiem i psychoterapeutą poznawczo- behawioralnym, obecnie w procesie certyfikacji. Ukończyłam studia magisterskie jednolite z psychologii o specjalności klinicznej na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym we Wrocławiu.
Prowadzę poznawczo – behawioralną terapię indywidualną osób dorosłych, nastolatków i dzieci. Nurt, w którym pracuję ma potwierdzoną badaniami skuteczność w leczeniu większości zaburzeń.
Swoją wiedzę zdobywałam także na licznych kursach i szkoleniach m.in. kurs redukcji stresu MBSR Mindfulness, Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii, Praktyk metody „Kids Skills” oraz „I’am proud of you”, Zaburzenia depresyjne i CHAD u dzieci i młodzieży.
Posiadam kwalifikacje z zakresu pedagogiki i oligofrenopedagogiki uprawniające do pracy z osobami ze spektrum autyzmu w tym z Zespołem Aspergera.
Obecnie kształcę się w 4-letniej Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej przy Uniwersytecie SWPS pod kierownictwem dr Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej.
Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Doświadczenie kliniczne zdobywałam w wielu ośrodkach psychologicznych m.in. w Szpitalnym Oddziale Psychiatrycznym w Ostrowie Wielkopolskim, Centrum Neuropsychiatrii Neuromed we Wrocławiu, Poradni Zdrowia Psychicznego oraz Poradni Psychologiczno – Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży.
Współpracuję z zespołem doświadczonych lekarzy psychiatrów, psychologów i psychoterapeutów. Prowadzę praktykę własną, pracuję w Centrum Pomocy Psychologicznej, Poradni Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży oraz w Poradni Psychologiczno – Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży.
Wszystko po to, by móc oferować Państwu jak najlepszą, profesjonalną pomoc.
Swoją pracę poddaję systematycznej superwizji pod kierunkiem certyfikowanego superwizora CBT.
Wspieram osoby doświadczające:
– obniżonego nastroju, depresji, choroby afektywnej dwubiegunowej
– zaburzeń lękowych, poczucia niepokoju, ataków paniki
– zaburzeń odżywiania
– bezsenności i zaburzeń rytmu okołodobowego
– stresu, niskiej samooceny, trudności w relacjach, trudności w stawianiu granic
– całościowych zaburzeń rozwoju (spektrum zaburzeń autystycznych)
– trudności wychowawczych
– zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD)
– zaburzeń zachowania
– zaburzenia opozycyjno – buntowniczego
– tików